Przejdź do głównej zawartości

Historia o Maszynie, Która Zaprowadziła Taylor Swift na Sam Szczyt: Wyciek Maila Jej Ojca

 

image

Ethan Miller/TAS23/Getty Images

Potwierdzenie informacji, że ojciec Taylor to kontrolujący freak, nie było na mojej karcie bingo 2024, ale przyjmę to na klatę.

Stary menadżer Taylor Swift, Dan Dymtrow, pozywa Taylor i jej rodzinę za nieprawidłowe wynagradzanie go w pierwszych latach jej kariery. Sprawa trafiła do sądu, a Dan Dymtrow przesłał e-mail napisany do niego przez tatę Taylor Swift, Scotta Swifta, co oznacza, że ​​jest to teraz dokument publiczny.

image

Ten e-mail, który wyciekł, daje wiele wglądu i szczegółów w życie gwiazd oraz to, że prawie wszystko jest wyliczane za kulisami.

Daje także wgląd w życie Taylor, co jest szokujące, ponieważ wiemy, jak dużo prywatności Taylor lubi mieć w swoim PRAWDZIWYM życiu. „Taylor Swift”, którą słyszysz w jej tekstach, wykonała dobrą robotę, odciągając cię od wiedzy o jej życiu osobistym.

image

Nie będę tłumaczyć całego maila bo ma on kilka stron i zajęłoby mi to wieczność. W trakcie postu będę omawiać fragmenty maila, więc tak czy inaczej będziecie wiedzieć o co w nim chodzi.

Tak opisałam Scotta w poście.

image

Zwróć uwagę na to, jak szczegółowo opisuje go moje źródło.

„ To nie pierwszy raz, kiedy słyszę o nim dziwne rzeczy i o tym, jak kontroluje karierę i wizerunek Taylor”

„Ojciec Taylor, Scott, brał udział we wszystkim, co robiła odkąd zaczęła się jej kariera”.

„Bez przerwy dorzucał swoje trzy grosze na temat Taylor i kierunków życia, które powinna obrać”.

„[Scott] jest zawsze w pobliżu, ponieważ wtrąca się w jej aspekty biznesowe i osobiste. Uważa, że ​​musi „przeanalizować sytuację”, więc zawsze pozostaje z tyłu i pociąga za sznurki”.

To bardzo niszowe sposoby opisywania taty Taylora i należy o nich pamiętać, ponieważ ciągle to widzisz, czytając jego e-mail, który wyciekł do Dana. Zrobiłam więc nam wszystkim przysługę i przeczytałam tego e-maila.

Podzielmy więc ten 5-stronicowy e-mail (tak – to naprawdę jest 5 całych stron)

Taylor Swift Dorastała w Bogactwie i Uprzywilejowaniu

image

Zanim zaczniemy, nic, co powiem w tym poście, nie umniejsza ciężkiej pracy Taylor i poświęcenia jej karierze. Ten e-mail rzuci inne światło na przemysł muzyczny i to, że nic nie jest tak naturalne, jak się wydaje, ale nie umniejsza to jej ciężkiej pracy, poświęceniu ani miłości do muzyki.

image

Nie jestem Swifie, więc ani razu nie przyszło mi do głowy, żeby zainteresować się tym, jak Taylor zaczęła swoją karierę, ale jedno wiem na pewno: Taylor nigdy nie prezentowała się jako osoba, która dorastała w bogactwie.

Zawsze brzmiało to tak: „Dorastałam na farmie choinek w Pensylwanii i byłam prześladowana w szkole” i to było wszystko. Nigdy nie wspomniała, że ​​dorastała w bardzo uprzywilejowanym miejscu, a jej tata przechwalał się, że należy do 1% ludzi.

I nie miejcie do mnie pretensji, nie ja to powiedziałam, to Scott, który powiedział Danowi: „ Pamiętaj, że zarządzam 270 milionami dolarów, ale co ważniejsze, 249 relacjami z rodzinami w Merrill na okropnym rynku… Jestem w górnym 1% wszystkich brokerów w najbardziej prestiżowej firmie inwestycyjnej na świecie. Zarządzam personelem, zarządzam życiem moich klientów, ich pieniędzmi, przeprowadziłem się z rodziną do Nashville, wyczyściłem dwa domy i sprzedałem jeden.“

image

I już po tym fragmencie dowiadujesz się dwóch rzeczy o ojcu Taylor:

  1. Ma wysokie mniemanie o sobie.
  2. Ma dużo kasy.
image

Do tego stopnia, że ​​w dalszej części e-maila przechwalał się, że udało mu się przenieść całą rodzinę do Nashville w celu rozpoczęcia kariery Taylor, co z łatwością pochłonęło 200 tys. dolarów.

Wspomniał o tym w e-mailu, kiedy powiedział: „Kto zarobił tyle pieniędzy, że jeśli będziemy musieli wylecieć na drugi koniec kraju, wszystko będzie w porządku? Kto zatrudnił pracowników z wyprzedzeniem, abyśmy mogli przeprowadzić się do Nashville? Idiota, który mieszka z Andreą!!!!!”

image

Trzeba przyznać, że ten email jest dziwny i opowiedziany w bardzo mocnym tonie, że nie wiem, czy się śmiać, czy zszokować, jak dziwny jest Scott Swift. Lektura tego e-maila pozwoliła mi o wiele lepiej zrozumieć Taylor, bo jak ktokolwiek mógłby zachowywać się normalnie, gdy ich tata i mama tak kontrolują ich życie?

Tylko uważaj, w tym e-mailu będzie dużo rozmów o Andrei, w których wyraźnie ma on ogromny problem z żoną i ciągle powtarza: „Nie śmiej się. Któregoś dnia będziesz tatą.”

Nie żartuję, mówi to już 7 razy.

image

Opowiada szczegółowo o zaproszeniu Scotta Sanforda nad jezioro w Nashville i byłam zszokowana, czytając o wszystkich rzeczach, które posiadał, takich jak odrzutowce i łodzie. Mówi też, że spotykając się ze Scottem Sanfordem, obiecał mu, że dołączy do Nashville Duck Drop TYLKO pod warunkiem, że pozwoli Taylor zaśpiewać na tym wydarzeniu.

Mówi: „Zapraszam Scotta Sanforda nad jezioro… chce, żebyśmy zaganiali kaczki na Duck Drop w Nashville. Zgadzam się na zaganianie kaczek, jeśli pozwoli Taylor być talentem w Riverfront Park podczas Duck Drop. Holuję łódź, dwie narty wodne przez śluzy, 35 mil do Nashville. Zajmuję się stadem, a potem muszę zebrać 15 000 małych gumowych kaczek, do tego stopnia, że ​​ręce mi opadają, kiedy moja córka śpiewa”.

image

Najwyraźniej ma kontakty i pieniądze, ponieważ nadal przechwala się, że we wszystkim, co robił, dbał o to, by zapewnić karierę Taylor i zmuszał wszystkich bogatych gości do słuchania jej muzyki.

W środku swojej tyrady w stylu „Zrobiłem wszystko dla Taylor” powiedział: „Kto kazał każdemu klientowi wysłuchać najnowszej piosenki Taylor, zanim omówiliśmy jego plan finansowy?”

image

Wyobraź sobie, że próbujesz porozmawiać o interesach, a bankier puszcza ci muzykę swojej córki.

„Zrobiłem wszystko dla Taylor.”

image

Shutterstock

Według Scotta jego żona Andrea doprowadziła go do szaleństwa. Należy pamiętać, że rodzice Taylor ostatecznie rozwiedli się w 2012 roku, około 7 lat po napisaniu tego e-maila.

Jak wspomniałam wcześniej, Scott był zaangażowany w dużą część kariery Taylor, zwłaszcza na początku, kiedy potrzebowała jego wsparcia biznesowego i finansowego. Dołożył wszelkich starań, aby Taylor była tu, gdzie jest dzisiaj, i wydaje się dość szokujące, że Taylor stała się tą wielką gwiazdą nie przez los, ale dlatego, że jej tata wciągnął ją w swoje bogactwo i niesamowitą liczbę powiązań.

Ma też żal, że Taylor wybrała mamę, aby towarzyszyła jej we wszystkich wydarzeniach, podczas gdy on wykonuje brudną robotę za kulisami. Wspomina, jak bardzo jest zirytowany faktem, że „tata” musi zostać w domu, podczas gdy mama bawi się całą sobą, mimo że to on stoi za każdą szansą na karierę, jaką Taylor miała na początku.

image

Czym przechwala się w swoim mailu. Zacznijmy od segmentu „Ja za wszystkim stoję, ale moja żona uważa mnie za idiotę” .

image
image

„Moi klienci nie chcą słyszeć, ile czasu spędziłem na kopiowaniu i wysyłaniu taśm wideo, gdy Taylor miała 11 lat”.

image

„Grupa teatralna Taylor, która nigdy nie została zaproszona do śpiewania na stadionie miejskim w Reading for the Reading Phillies, została poproszona o przybycie na Dzień Starców. Kto w zarządzie proponuje Dzień Starców? Ja .Kto w takim razie zaproponował obsadę Grease? Ja. Kto promował muzykę swojej 11-latki na każdym posiedzeniu zarządu do tego stopnia, że ​​kiedy facet, który miał śpiewać hymn narodowy, się nie pojawił, przychodzili do Taylor i pytali: „Czy możesz zaśpiewać hymn narodowy?” Ja. Doprowadziło to do hymnu narodowego Harlem Wizards, ponieważ osoba odpowiedzialna za ten hymn znajdowała się na trybunach. Kto to nagrał? Ja. Kto następnie zrobił kopie i wykorzystał stare kontakty, aby wysłać je do 76ers, podczas gdy wmawiano mu, że jest głupi? Ja. Kto mógł siedzieć w samochodzie ze swoimi przyjaciółmi, podczas gdy Andrea i Taylor były traktowani na najwyższym poziomie w szatni? Ja. Czyja żona uważa, że ​​za dużo gadam i za bardzo promuję Taylor? Moja. Podziel się moim bólem, proszę.”

image

Nie mogę uwierzyć w to co czytam. Połowa mnie uważa, że ​​ma rację, a druga połowa jest gotowa nazwać go szaleńcem.

Rozumiem, jak frustrujące może być to, że to ty wykonujesz całą ciężką pracę, ale nie czerpiesz z tego przyjemności i jesteś postrzegany jako ktoś, kogo nie można zaangażować w to wszystko.

Dosłownie zaczyna e-maila słowami: „Obecnie mam ograniczenia dotyczące poczty e-mail od Andrei, ponieważ przekazałem dalej wiadomość z programu Today, którą wysłał mi Chuck. Nie wolno mi wysyłać Danowi e-maili, chyba że Andrea najpierw to zatwierdzi. Czy możesz to w ogóle zrozumieć? Witam w moim świecie. Wyślij to jej lub wspomnij o tym Taylor, a prawdopodobnie nastąpi szybki rozwód :-)”

image

Uśmiechnięta buźka na końcu mnie dobija LMAO

2 sekundy dzielą Cię od bycia Team Scott Swift 🤔

Znów wydaje się, że dołożył wszelkich starań, aby zapewnić Taylor doświadczenia, których doznała na początku swojej kariery, i jeśli to prawda, to ja też czułabym się źle, gdyby wszyscy w moim domu uważali wszystko, co robię, za bezcelowe, skoro nie miałyby one żadnego znaczenia beze mnie.

Jest to jednak problem gdy rodzic dziecka jest nastawiony w 100% na biznes. Mówił o Taylor i jej karierze jako o czymś, co musi zrobić, ponieważ było to dobre posunięcie biznesowe, zamiast wspierać ją, zachowywał się bardziej jak menedżer.

image

„Poza tym ty i Andrea nie macie pojęcia, ile czasu po cichu, a czasem mniej spokojnie, zajmowałem się karierą Taylor, próbując zrównoważyć wszystkie inne sprawy”.

image

“Kto następnie zrobił kopie i wykorzystał stare kontakty, aby wysłać je do 76ers, podczas gdy wmawiano mu, że jest głupi? Ja. Kto mógł siedzieć w samochodzie ze swoimi przyjaciółmi, podczas gdy Andrea i Taylor były traktowani na najwyższym poziomie w szatni? Ja. Czyja żona uważa, że ​​za dużo gadam i za bardzo promuję Taylor? Moja. Podziel się moim bólem, proszę.”

image

Jestem pod wielkim wrażeniem ilości pracy, jaką wykonał za kulisami. Myślę, że jego ciężka praca jest większym problemem niż cokolwiek innego, ponieważ używa tego dziwnego, protekcjonalnego tonu, gdy mówi o sobie i swojej żonie.

Domyślam się, że mama Taylor, Andrea, również jest bardzo kontrolująca, ponieważ ciągle wspomina, że ​​to ignorowanie jej pomogło Taylor, ponieważ nie robił tego co mu kazała.

Mówi też, że często gryzie się w język, żeby móc być dobrym mężem. To przykre, ale dzięki temu wiemy czemu Taylor jest jaka jest.

Ilość kontaktów, jakie posiadał, wciąż mnie zaskakuje. Przypomniał sobie inny przykład, kiedy „nawiązał kontakt z Billem Andersonem”.

„Łączę się z Billem Andersonem. Taylor bierze udział w swoim pokazie dla fanów. Dobry film….” następnie twierdzi, że Bill mówi: „Ta następna dziewczyna wywołała największe zamieszanie ze wszystkich, jakie kiedykolwiek znałem. Poznaj jej imię, bo będziesz je słyszeć przez 25 lat”.

Cóż Bill myślę, że to twoja wina, że Taylor wyskakuje nam teraz z lodówki.

Nie no żartuje, jestem nową Swiftie.

image

„Bill podpisał kontrakt z Sony ATV i RCA. Wszędzie mówił o Taylor. Nagrałem to na wideo. Jeśli nie nagram nagrania wideo, to się nie stanie. Pamiętajcie, że pomogłem Billowi w 1980 roku w Reading w Pensylwanii. W zeszłym roku sprzedałem mu moją stację przynoszącą 10 000 dolarów za 5000 dolarów, doskonale wiedząc, jak bardzo może mi pomóc przez te lata. Znalazłem kupioną przez niego łódź pontonową i to ja byłem tym jedynym. kto poradził mu, że powinien wydać pieniądze na przerobienie jej, ponieważ nie może zabrać ze sobą pieniędzy, a gdziekolwiek się wybiera, spaliłyby się, a on byłby zbyt zajęty rozmową z przyjaciółmi, aby wypisać czek. Wspomnienia z wnukami były zbyt ważne. Dziękował mi nie raz. Czy mówię za dużo? Lepiej w to uwierz, bo to leży w twoim najlepszym interesie.”

Chyba muszę zatrudnić Scotta do teamu ECP.

Jeśli nie rozumiesz ostatniej części i nie wiesz, dlaczego ją wrzuciłam, chcę ci pokazać, jak ci ludzie zdobywają kontakty na całe życie.

image

„Znalazłem łódź pontonową, którą kupił i to ja doradziłem mu, aby wydał pieniądze na odnowienie… Wspomnienia z wnukami były zbyt ważne. Wielokrotnie mi dziękował.” Takie małe rzeczy sprawiają, że masz duży wpływ na ludzi, ponieważ doradził mu, aby zrobił dla swoich wnuków coś, co było „bezcenne”.

Sposób, w jaki działa, ma tyle sensu, co działanie samej Taylor.

Na ostatnim przykładzie wyjaśnia Danowi, że dzięki niemu Taylorowi udało się zdobyć ogromny kontrakt z Sony.

Mówi: „Jak zdobyliśmy Niebieskiego Ptaka? Utrzymuję kontakt z Robem (co moim zdaniem jest jednym z powodów, dla których podpisała kontrakt z Sony, wysłuchali produkcji, weszli na stronę internetową i osobiście wysłuchali Taylor). Mieliśmy 3,5 godzinny wieczór pisarzy z Robem grającym w Blue Bird. Bolesne. To koniec, Andrea chce uciekać. Podchodzę i rozmawiam z Robem. Rob, kiedy sprowadzisz tu Taylor? Powinieneś zebrać wszystkich młodych pisarzy.” Uważa, że ​​to świetny pomysł”.

image

To tylko dowód za dowodem na to, że odegrał ogromną rolę w karierze Taylor. Postawił na tym stopę wcześniej niż ktokolwiek inny. Stał nawet za wszystkimi rzeczami, których nie możesz sobie wyobrazić…

Na przykład zadzwonienie do reportera z „City Paper” i wyjaśnienie, że ma córkę w Hendersonville High School, która kręci się po sklepach Abercrombie i Fitch i dobrym pomysłem byłoby zamieszczenie tego artykułu w ich gazetach.

image

Wtedy gazeta wysłała do liceum swoją ekipę telewizyjną, ale jemu nie pozwolono zostać na rozmowę kwalifikacyjną. Po prostu wykonał całą pracę, podczas gdy Taylor i Dan otrzymali pochwały.

Scott Borchetta

image

Pozwól, że odświeżę ci pamięć, na wypadek, gdyby nazwisko Scotta Borchetta brzmiało znajomo, ale nie wiesz dlaczego.

Scott Borchetta dla fandomu Swifie jest odpowiednikiem antychrysta, ponieważ „sprzedał prawa autorskie Taylor! :(“

Jednak w tym e-mailu jest on uważany za osobę, za którą Scott Swift zawzięcie walczył, aby stanął po stronie Taylor.

Tak jak pokazał ten e-mail, WSZYSTKO JEST OBLICZONE , a tata Taylor otrzymał część kwoty z umowy, którą Scott Brochetta zawarł ze Scooterem Braunem. Więc tak jak była wściekła na Scotta i Scootera, tak powinna była być wściekła, że ​​jej ojciec również zarobił na niej 15 milionów dolarów.

image

Serio myśleliście, że gość taki jak Scott, który zbudował całe imperium Taylor nie potrafi czytać umowy?

„Jak znaleźliśmy Scotta Borchettę? Andrea powiedziała mi bez żadnych wątpliwości, że mam nie wysyłać więcej płyt Frankowi Bellowi. Bez Franka Bella Scott Borchetta nie zna Taylor i my go nie znamy. Koniec.“

Podsumuję tę część, a wy możecie przeczytać ją szczegółowo na zrzucie ekranu. Przez chwilę bełkocze o Franku Bellu, po czym mówi, że Scott Borchetta jest jedną z dwóch osób, z którymi chciałby pracować, ale pracuje w innym studiu.

Potem mówi, że Frank w końcu robi dla kogoś teledysk, a oni zatrudniają żonę Scotta, Sandy Borchetta, aby zajęła się stylizacją teledysku. Przez cały czas grają muzykę Taylor, co namawia Sandy, aby powiedziała mężowi Scottowi o Taylor Swift.

Następnie Frank wykorzystał piosenki Taylor, aby wywołać szum i doprowadzić do szaleństwa każdą promocję wytwórni, która chciała współpracować z Taylor, a jedynym powodem tego było to, że wbrew swojej żonie wysłał płytę Frankowi.

Następnie Frank wysyła pakiet prasowy do Universal Studios, ale w ostatniej chwili upewnia się, że pakiet prasowy zostanie wysłany do Scotta Borchetty, a nie do Luke’a Lewisa. Pamiętaj, że cały ten plan ma na celu zapoznanie Scotta Borchetty z Taylor Swift.

image

Życzę powodzenia w czytaniu tej powieści.

W dalszej części e-maila ponownie pochwalił Scotta, mówiąc w zasadzie, że nigdy nie będzie typowym rekordzistą i jest w nim coś wyjątkowego. Chwali także Taylor i mówi, że ona zadecyduje o tym, jak dobrze może wyglądać jej życie i że jest standardem tego, czego wszyscy chcą. Następnie chwali rodzinę Swiftów za to, że nie obciążają Dana problemami finansowymi i że są w stanie rzucić wszystko, aby zrobić to, co mówi.

To BARDZO długi i pozbawiony sensu e-mail, ale dobrze pokazuje, jak kariera Taylor była zorganizowana za kulisami, i dobrze pokazuje, jaka jest Taylor, gdy to są jej rodzice, a dokładniej, gdy tak myśli jej tata .

W każdym razie, aby ten post nie był tak długi jak e-mail Scotta Swifta, zakończmy go w tym miejscu. Możemy porozmawiać razem w komentarzach poniżej na temat tej całej sprawy! Jak myślicie, co Taylor czuje w związku z wyciekiem tego e-maila?

image

Ktoś z was udostępnił mi treść tego maila, ponieważ kiedy go szukałam, żadne media głównego nurtu nie omawiały go szczegółowo. Widzę, że zespół PR nadal ciężko pracuje.

Po to tu jestem * wstaw uśmiechniętą buźkę Scotta Swifta :-) *

Należy pamiętać, że cała marka i osobowość Taylor opierały się na JEJ ciężkiej pracy, JEJ poświęceniach i JEJ pomysłach, i choć w pewnym stopniu jest to prawdą, dotarła do miejsca, w którym jest, dzięki planom biznesowym i powiązaniom ojca. Nie jest to złe, ale ciekawe, że tak naprawdę nigdy o tym nie wspomina… jak zawsze.

Mam nadzieję, że post wam się podobał. Na dniach planuję kolejny maraton :)

Wasz ulubiony exposing

- - - - - - - - - - - -

Originally posted by scandalous.media

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Skandaliczna Przeszłość Belli i Gigi Hadid, Dziwne Relacje w Rodzinie Kardashian/Jenner, Zayn Malik, Perrie Edwards, Olivia Culpo i nie Tylko (Rozwiązanie Tell All, Listopad 2023)

  Listopadowe „Tell All” było jednym z najdzikszych i jeszcze bardziej cieszę się, że mogę opublikować „Rozwiązanie”, ponieważ wiedziałam, że kilka wybranych z tych  wyjątkowo skandalicznych  ZOSTANIE UJAWNIONYCH! Znacie zasady;  nie wszystko zostaje ujawnione  . Wiem, że wielu z was to denerwuje to, że wszystkiego nie ujawniam, ale tak działa Tell All w każdym razie przejdźmy do ujawniania! Tell All Listopad 2023: Ciąże, Zdrady, Zazdrość Sióstr & Sekretne Związki Witamy ponownie w kolejnym skandalicznym Tell All! Znacie zasady Tell All. Nie wszystko zostanie ujawnione inaczej niż we właściwym czasie, TUMBLR NUMER 2 A co jeśli powiem Ci, że nikt tego nie rozwiązał dobrze? Większość ludzi myślała, że ​​to Ariana Grande! Nie ma sprawy, Ariana, masz tym razem bilet ulgowy 😉 Gotowi? Chłopak: Zayn Malik Dziewczyna nr 1: Perrie Edwards Dziewczyna nr 2: Gigi Hadid Nawet nie wiecie jaka była moja reakcja kiedy się o tym dowiedziałam. Mały powrót do Perrie i Zayna! Prawa autorskie: 2015 Fa

Tell All Grudzień 2023: Rozwód, Yachting, Groźby, Podejrzany Deal & PRy

  Witamy ponownie w kolejnym skandalicznym Tell All! Znacie zasady. Nie wszystko zostanie ujawnione, a te informacje, które będą pojawią się dopiero we właściwym czasie. Podzielcie się z nami swoimi przypuszczeniami w komentarzach poniżej i widzimy się w rozwiązaniu postu :) Załączone zdjęcia są losowe i nie są podpowiedzią. NUMER 1 Związek tej celebrytki klasy B+ przeszedł ostatnio duży test lojalności. Wśród przyjaciół i rodziny pojawiają się podejrzenia co do jej partnera. Bliscy myślą, że mogła trafić lepiej. NUMER 2 Ta zdesperowana, niedoszła gwiazda zbyt długo wykorzystuje okazję do zbudowania swojej marki. Ciągle podejmuje działania PR, które cofają ją i nie pozostawiają innego wizerunku poza tym zszarganym. Desperacko pragnie wystąpić na scenie podczas rozdania Oscarów i zyskać pochwały, ale wie, że jej marzenia o byciu aktorką są odległe spełnienia. Zastanawia się więc nad innym sposobem na zdobycie pochwał na scenie, a jest nim bycie producentem z Hollywood. Przy jej szczęści