Przejdź do głównej zawartości

Skandaliczna Przeszłość Belli i Gigi Hadid, Dziwne Relacje w Rodzinie Kardashian/Jenner, Zayn Malik, Perrie Edwards, Olivia Culpo i nie Tylko (Rozwiązanie Tell All, Listopad 2023)

 

image

Listopadowe „Tell All” było jednym z najdzikszych i jeszcze bardziej cieszę się, że mogę opublikować „Rozwiązanie”, ponieważ wiedziałam, że kilka wybranych z tych wyjątkowo skandalicznych ZOSTANIE UJAWNIONYCH!

Znacie zasady; nie wszystko zostaje ujawnione . Wiem, że wielu z was to denerwuje to, że wszystkiego nie ujawniam, ale tak działa Tell All w każdym razie przejdźmy do ujawniania!

NUMER 2

image

A co jeśli powiem Ci, że nikt tego nie rozwiązał dobrze? Większość ludzi myślała, że ​​to Ariana Grande! Nie ma sprawy, Ariana, masz tym razem bilet ulgowy 😉

Gotowi?

Chłopak: Zayn Malik

Dziewczyna nr 1: Perrie Edwards

Dziewczyna nr 2: Gigi Hadid

image

Nawet nie wiecie jaka była moja reakcja kiedy się o tym dowiedziałam.

Mały powrót do Perrie i Zayna!

image

Prawa autorskie: 2015 FameFlynet

Kiedyś wielu fanów było przekonanych, że Perrie i Zayn to PR… ani razu z żadnego źródła nie słyszałam, żeby tak było, a jak wiecie, moje źródła zawsze chętnie wspominają, która para to PR.

Zayn aktywnie zdradzał Perrie, a sama Perrie powiedziała, że ​​zerwał zaręczyny przez SMS.

image
image

Little Mix ujawniły nawet, że zdarzyło się to na lotnisku kiedy zajmowały się promocją w USA.

image
image
image

-“Lotnisko było czymś ciekawym. Pamiętacie to? Byłam na lotnisku i otrzymałam okropny telefon od kogoś. Pamiętam jak krzyczałam na cały głos. Myślałam, że tam eksploduję.”

Zastanawiałam się nawet, czy ta historia jest prawdziwa, czy też wykorzystali rozstanie Zerrie, ale czas zdawał się to potwierdzić, ponieważ nikt nie obalił tej historii; nawet źródła.

Zamiast tego mamy Gigi, która podobno opowiedziała każdemu, historię tego, jak namówiła Zayna do zerwania z Perrie, gdy byli w trakcie stosunku. Ciągle opowiadała to na różnych imprezach i chętnie się tym chwaliła.

Nie wiem, czy historia wróciła do Perrie, ale tekst w Shoutout To My Ex jest teraz jeszcze zabawniejszy, bo jakie jest prawdopodobieństwo, że ona bezpośrednio śpiewa o seksie Gigi i Zayna? Może to też zbieg okoliczności, ale mimo wszystko zabawny.

image
image

Wtedy nie wiedziałam, że Zayn aktywnie spotykał się z Gigi Hadid za plecami Perrie, która na początku była groźną divą, zanim została matką. Jeśli chcecie więcej szczegółów o rodzinie Hadid to mogę umieścić taki post w maratonie grudniowym.

image

W każdym razie… Gigi i Zayn byli PRem , co było niemal powszechnie znane w tamtych czasach, ponieważ liczba inscenizowanych sesji zdjęciowych, które dostaliśmy, była ogromna. Zayn również opuścił 1D i przygotowywał się do wydania swojego debiutanckiego albumu studyjnego, więc jego team chciał, żeby na potrzeby dramy nawiązał soczysty związek.

image

Lista kandydatek do PRu była długa, ale ostatecznie wybrali Gigi. Podałam wam te informacje lata temu.

image

Zayn i Gigi w hotelu, 25 listopada 2015 r

Po sukcesie Zigie w oczach opinii publicznej zakończyło się to zerwaniem, ponieważ pary, które spotykają się w pracy, a potem zaczynają spotykać się na serio, często stają w obliczu rozstania, ponieważ przejście od udawania do rzeczywistości odbija się na nich. Napisałam wiele postów na Zigi, więc sprawdź je.

NUMER 3

image

Aktorka i modelka = Olivia Culpo, która obecnie spotyka się z graczem NFL Christianem McCaffreyem.

image

Nie jestem do końca pewna jaki miała układ z Nickiem Jonasem, biorąc pod uwagę, że przezywano ją dziewczyną, o której opowiadała jego piosenka Jealous , ale jeśli dowiem się więcej szczegółów, dam ci znać.

image

rzekomo spotykali się przez 2 lata

NUMER 5

image

Kontrowersyjna piosenkarka klasy A – Ariana Grande

Apodyktyczny chłopak – Pete Davidson

Biorąc pod uwagę, że związek Ariany i Pete'a był często przyćmiony przez winę i śmierć Maca Millera, często przeoczyliśmy inny czynnik łączący Pete'a i Arianę, którym rzekomo były… narkotyki.

image

NUMER 6

image

Słynna modelka = Bella Hadid

Kontrolowana modelka = Stella Maxwell

O Stelli mówiłam w październikowym Tell All z roku 2022.

image

Tak czy inaczej, była to szokująca informacja, ale kiedy wpiszesz je w Google, zobaczysz, że Stella i Bella najwyraźniej zawsze były blisko, co spowodowało, że wielu fanów zastanawiało się, czy ta dwójka jest w związku.

image

Stella zawsze spotyka się z popularnymi kobietami. Spotykała się zarówno z Miley Cyrus (skandaliczne wideo z nimi na parkingu), jak i Kirsten Stewart.

Co myślicie? Czy było to dla kogoś szokujące?

Poza tym Bella fascynuje się mężczyznami. Źródła uważają ten związek ze Stellą za romans.

NUMER 7

image

Zazdrosna siostra = Bella Hadid

Inna siostra = Gigi Hadid

Równie dobrze można to nazwać Hadid Tell All.

image

Bella zaczęła otwarcie opowiadać o swojej niepewności i zazdrości wobec Gigi, posuwając się nawet do poczucia, że ​​jest brzydszą siostrą.

Bardzo często wam o tym pisałam. Zerknijcie posty na moim instagramie: exposingcelebspoland

image

Dużo rozmawialiśmy na tym blogu o dynamice Belli i Gigi, ale aktywne sypianie z facetami siostry, aby udowodnić sobie, że mają rację, jest czymś nowym.

NUMER 9

image

Znana rodzina = Kardashian/Jenner

Mam nazwisko = Kim Kardashian

Były chłopak młodszej siostry = Tyga

Inna siostra = Khole Kardashian

Tata = Kourtney Kardashian i Scott Disick

Dziwnie bliskie siostry = Kylie i Kendall Jenner

image

O Boże.

Historia Kim Kardashian nie była tak naprawdę omawiana na tym blogu, głównie dlatego, że zawsze skupialiśmy się na siostrach Jenner i dramach między Kim & Kanye, więc jeśli jesteś zagorzałym czytelnikiem i czujesz, że brakuje kawałka skandalicznej przeszłości Kardashian/Jenner na tym blogu; nie mylisz się.

Przez wiele lat słyszałam różne skandaliczne rzeczy na temat tej rodziny.

Tyga i Blac Chyna spotykali się w latach 2011-2014, a kiedy powiedziano mi tę informację, Kim związała się z Tygą , a Blac Chyna tego nie wiedziała.

image

BC i Kim były w tym czasie dobrymi przyjaciółkami, więc sugeruje się, że Tyga zdradzał BC z Kim. Jest to podobno jeden z powodów, dla których BC i Kim pokłóciły się tak bardzo, że przez wiele lat szukała rozlewu krwi (z wielu powodów).

image

A jak dobrze wiemy Tyga był potem z Kylie przez wiele lat razem, kiedy ta miała 18 lat.

Jeśli chodzi o Khole Kardashian i Scotta Disicka, wielokrotnie słyszałam z kilku źródeł, że podobno byli razem.

Pamiętam jak wspominałam wam o bliskich relacjach Khloe i Scotta, ale wtedy Kourtney zdawała się o tym nie wiedzieć. Teraz jest inaczej.

image

Ta rodzina naprawdę jest bardzo dziwna.

Jeśli chodzi o Kylie i Kendall to wiem tyle ile napisałam w poście. Still dziwne. Bardzo dziwne…

To by było na tyle jeśli chodzi o jesienny maraton. Widzimy się przy Blogmasie :D

Wasz ulubiony exposing

- - - - - - - - - - - -

Originally posted by scandalous.media

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Ariana Grande & Dalton Gomez. Rozwód? Zdrady? Sekrety?

Zanim zaczniecie na mnie krzyczeć, że nie było mnie 3 miesiące… lol Prowadzę tego bloga od 2015 roku i ani razu nie miałam takiej dłuższej przerwy, więc po prostu tego potrzebowałam. Tak jak wam pisałam na  twitterze  chciałabym wrzucać posty i podcasty bardziej sporadycznie i nie narzucać sobie, że muszę coś wrzucić już teraz bo to zabija mi całą przyjemność z tego co robię. Mam nadzieję, że zrozumiecie :D I przechodząc już do tematu postu. Ostatnio w sieci pojawiły się informacje o rzekomym rozstaniu/złożeniu pozwu o rozwód Ariany & Daltona. Nie jest to jeszcze nic potwierdzonego, ale czytając moje poprzednie posty na temat tej pary nie powinniście być zdziwieni bo pewnie czuliście, że to może nastąpić. Porozmawiajmy o Sekretnym Ślubie Ariany Grande z Daltonem Gomezem.. 17 maja, TMZ opublikowało informację, że Ariana Grande & Dalton Gomez wzięli sekretny ślub w jej domu w Montecito. Jej źródła dały info, że TUMBLR Zaręczyny Ariany Grande & Daltona Gomeza nie Były Takie Sp

Tell All Grudzień 2023: Rozwód, Yachting, Groźby, Podejrzany Deal & PRy

  Witamy ponownie w kolejnym skandalicznym Tell All! Znacie zasady. Nie wszystko zostanie ujawnione, a te informacje, które będą pojawią się dopiero we właściwym czasie. Podzielcie się z nami swoimi przypuszczeniami w komentarzach poniżej i widzimy się w rozwiązaniu postu :) Załączone zdjęcia są losowe i nie są podpowiedzią. NUMER 1 Związek tej celebrytki klasy B+ przeszedł ostatnio duży test lojalności. Wśród przyjaciół i rodziny pojawiają się podejrzenia co do jej partnera. Bliscy myślą, że mogła trafić lepiej. NUMER 2 Ta zdesperowana, niedoszła gwiazda zbyt długo wykorzystuje okazję do zbudowania swojej marki. Ciągle podejmuje działania PR, które cofają ją i nie pozostawiają innego wizerunku poza tym zszarganym. Desperacko pragnie wystąpić na scenie podczas rozdania Oscarów i zyskać pochwały, ale wie, że jej marzenia o byciu aktorką są odległe spełnienia. Zastanawia się więc nad innym sposobem na zdobycie pochwał na scenie, a jest nim bycie producentem z Hollywood. Przy jej szczęści