Przejdź do głównej zawartości

Ariana Grande & Dalton Gomez. Rozwód? Zdrady? Sekrety?

image

Zanim zaczniecie na mnie krzyczeć, że nie było mnie 3 miesiące… lol

Prowadzę tego bloga od 2015 roku i ani razu nie miałam takiej dłuższej przerwy, więc po prostu tego potrzebowałam. Tak jak wam pisałam na twitterze chciałabym wrzucać posty i podcasty bardziej sporadycznie i nie narzucać sobie, że muszę coś wrzucić już teraz bo to zabija mi całą przyjemność z tego co robię. Mam nadzieję, że zrozumiecie :D

I przechodząc już do tematu postu.

Ostatnio w sieci pojawiły się informacje o rzekomym rozstaniu/złożeniu pozwu o rozwód Ariany & Daltona.

Nie jest to jeszcze nic potwierdzonego, ale czytając moje poprzednie posty na temat tej pary nie powinniście być zdziwieni bo pewnie czuliście, że to może nastąpić.

Nie chcę się kolejny raz powtarzać, więc jeśli chcecie znać szczegóły to najpierw przeczytajcie starsze posty.

A tutaj krótkie podsumowanie informacji jakie już zdemaskowałam:

  • Zaręczyny i sam pierścionek zaręczynowy były inicjatywą Ariany.
  • Ariana nie potrafi być sama i ciągle potrzebuje uwagi i aprobaty drugiej osoby głównie przez jej kompleksy.
  • Ariana zdradziła Daltona z Jimem Carrey.
  • Dalton jest apodyktyczny w związku z Arianą. Często mówi jej co ma robić. Zdarzają mu się też niemiłe komentarze na temat jej wyglądu, przez co Ariana tak bardzo się zmieniła i schudła.
  • Dalton ma mroczną przeszłość i ktoś próbuje udostępnić brudy na jego temat.

Jak sami widzicie już wcześniej wiele razy zaznaczałam wam, że w tym związku są problemy i to spore.

A teraz przejdźmy do nowych informacji..

Mroczna przeszłość Daltona..

Dalton jakiś czas temu dezaktywował swój profil na instagramie.

image

Oczywiście wszyscy pytaliście mnie co to znaczy i co się stało, ale miałam przerwę i właściwie nie komentowałam sprawy.

Musicie wiedzieć, że bardzo często kiedy celebryta/tka dezaktywują swoje konto w social mediach to albo coś już wyciekło, albo dopiero wycieknie na ich temat.

W tym przypadku tak było.

Podkreślam słowo bardzo często bo to, że Dalton zrobił to z takiego powodu nie oznacza, że każdy celebryta, który dezaktywuje swoje konto w social mediach ma coś do ukrycia.

Czasami może zrobić to na potrzeby zrobienia szumu przed promocją nowych projektów, albo zwyczajnie dlatego, że ma taką ochotę.

Dalton nie jest takim nieszkodliwym, prywatnym gościem za jakiego go macie. Ma sporo brudów na swoim koncie i na jego nieszczęście sporo osób jest w posiadaniu dowodów na niego.

Jak już wcześniej wam pisałam ma rasistowską przeszłość, ale na jego koncie są jeszcze gorsze skandale (głównie wycieku tego i jeszcze czegoś o czym zaraz napiszę obawia się najbardziej).

Słyszałam, że nawet na twitterze są osoby, które chcą handlować informacjami na jego temat za jedynie 600 $.

Słabo się cenią bo informacje na temat celebrytów chodzą za o wiele większe pieniądze.

A wiecie co jeszcze wyciekło i zbiegło się w czasie z jego dezaktywacją konta?

Plotki na temat romansu Grande z Jimmym Fallonem.

image

I chociaż nie jestem fanką traktowania tiktoka jako rzetelnego źródła, to te informacje akurat są prawdą i sama wiele razy wam o tym pisałam.

image

Więc tak.

Raz, że jego własne brudy wyciekają, a dwa, że brudy jego żony wyciekają.

Zdrady?

image

Jak już wspomniałam wyżej Ariana zdradzała Daltona może i nawet dalej to robi, idk nie pytałam, ale okazuje się, że Dalton również nie jest święty.

Jak wiecie Ariana od dłuższego czasu przebywa w Anglii bo tam nagrywają nową produkcję o nazwie ‘Wicked’. Nagrywki trwają od grudnia 2022 roku. 3 kwietnia Ariana wrzuciła update, że są dopiero w połowie.

Więc sami widzicie, że trochę to jeszcze potrwa.

image

Ariana kiedyś wstawiła na instastory zdjęcia i filmiki z odwiedzin jej bliskich na planie. Byli tam wszyscy oprócz Daltona.

Bo okazuje się, że Daltona nie interesuje wspieranie i odwiedzanie żony w pracy. Jest zajęty czymś zupełnie innym.

I tu zaczyna się robić ciekawie..

Kilka osób jest w posiadaniu filmiku i zdjęć z dowodami zdrady Daltona.

“Są osoby, które mają dowody jego zdrad. A mówię zdrad w liczbie mnogiej bo już teraz mówi się o 3 różnych przypadkowych kobietach.” - moje źródło.

Ale żebyście mnie źle nie zrozumieli. Ariana nie jest święta. Ona również go zdradziła tak jak prawie wszystkich swoich poprzednich partnerów.

Dalton to trochę taka jej własna karma.

Z tym, że Dalton bywa też toksyczny i manipulujący.

Jednym słowem Daltonowi mocno pali się dupa i jak to wszystko wycieknie to będzie skończony. On dobrze o tym wie i już teraz boi się linczu w internecie.

A nawet gdyby jakimś cudem te dowody nie wyciekły, to informacje po ich rozstaniu zaczną krążyć w internecie. Tego jestem pewna.

image

Bo do tego rozstania dojdzie prędzej czy później. Tego jestem pewna.

Strach o wizerunek..

Jak już wspominałam w poprzednim poście, Ariana po zerwanych szybkich zaręczynach z Petem i kolejnych szybkich zaręczynach z Daltonem była pewna, że nie chce jednego..

Kolejnego zerwania na tak poważnym etapie związku.

Ariana przeraźliwie bała się o swój wizerunek. Wydaje jej się, że po kolejnym rozstaniu ludzie przestaną odbierać jej związki na poważnie i pomyślą, że jest kolejną celebrytką, która będzie miała 5 ex narzeczonych i 4 ex mężów.

Nie chce być odbierana w ten sposób.

Przykładowo Jennifer Lopez. Ma na swoim koncie już 4 męża.

image

A plotki o problemach w związku z Benem już latają po internecie.

Nawet jeśli Ariana nie ma jeszcze pojęcia o zdradach Daltona to bez wątpienia widzi, że mają problemy w związku i widzi, że czasami źle ją traktuje, ale nawet to stara się wypierać ze swojej świadomości bo ostatnie czego chce to kolejne rozstanie na koncie.

Taylor Swift miała podobny problem.

Kiedyś kojarzona była jedynie z coraz to nowym chłopakiem i kolejnym rozstaniem, a po rozstaniu fani już tylko wyczekiwali kolejnego utworu o ex.

Bądźmy szczerzy, Taylor nie miała reputacji kobiety stałej w relacjach, a jej związki zazwyczaj nie były poważne.

I tutaj pojawił się Joe. Na białym koniu z długim kontraktem PRowym w ręce.

image

Aż 6 lat trwa ten ustawiony związek. Chodziły nawet plotki o zaręczynach i ślubie, a wszystko po to żeby oczyścić wizerunek Taylor i żeby ludzie wreszcie odbierali ją jaką stabilną i stałą w relacjach.

Tak moi drodzy, wizerunek to top priorytet każdego celebryty.

Nie wspominając już o tym, że kobiety w przemyśle często są odbierane jako te 'skaczące z kwiatka na kwiatek’ i hejtowane z tego powodu. Mężczyźni mają więcej przywilejów jeśli o ten temat chodzi, co nie jest ok.

No chyba, że jesteś Justinem Bieberem. Wtedy nawet po 5 latach małżeństwa będą ci wypominać zapłakaną ex.

W każdym razie jak widzicie Ariana & Dalton mają sporo problemów w małżeństwie. Myślę, że plotki o rozstaniu to dopiero początek zainteresowania mediów tą parą. A, że chciałam być jak zwykle o kilka kroków przed nimi to napisałam dla was ten post.

Mam nadzieję, że wam się podobał i że będziecie mieli co czytać po tak długiej przerwie. Nie wiem kiedy pojawi się kolejny post bo tak jak mówię, będę starała się wrzucać coś bardziej sporadycznie kiedy będę miała na to ochotę, żeby się nie przymuszać bo jednak jest to hobby.

Wasz ulubiony exposing

- - - - - - - - - - - -

Originally posted by exposingcelebspl

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Skandaliczna Przeszłość Belli i Gigi Hadid, Dziwne Relacje w Rodzinie Kardashian/Jenner, Zayn Malik, Perrie Edwards, Olivia Culpo i nie Tylko (Rozwiązanie Tell All, Listopad 2023)

  Listopadowe „Tell All” było jednym z najdzikszych i jeszcze bardziej cieszę się, że mogę opublikować „Rozwiązanie”, ponieważ wiedziałam, że kilka wybranych z tych  wyjątkowo skandalicznych  ZOSTANIE UJAWNIONYCH! Znacie zasady;  nie wszystko zostaje ujawnione  . Wiem, że wielu z was to denerwuje to, że wszystkiego nie ujawniam, ale tak działa Tell All w każdym razie przejdźmy do ujawniania! Tell All Listopad 2023: Ciąże, Zdrady, Zazdrość Sióstr & Sekretne Związki Witamy ponownie w kolejnym skandalicznym Tell All! Znacie zasady Tell All. Nie wszystko zostanie ujawnione inaczej niż we właściwym czasie, TUMBLR NUMER 2 A co jeśli powiem Ci, że nikt tego nie rozwiązał dobrze? Większość ludzi myślała, że ​​to Ariana Grande! Nie ma sprawy, Ariana, masz tym razem bilet ulgowy 😉 Gotowi? Chłopak: Zayn Malik Dziewczyna nr 1: Perrie Edwards Dziewczyna nr 2: Gigi Hadid Nawet nie wiecie jaka była moja reakcja kiedy się o tym dowiedziałam. Mały powrót do Perrie i Zayna! Prawa autorskie: 2015 Fa

Tell All Grudzień 2023: Rozwód, Yachting, Groźby, Podejrzany Deal & PRy

  Witamy ponownie w kolejnym skandalicznym Tell All! Znacie zasady. Nie wszystko zostanie ujawnione, a te informacje, które będą pojawią się dopiero we właściwym czasie. Podzielcie się z nami swoimi przypuszczeniami w komentarzach poniżej i widzimy się w rozwiązaniu postu :) Załączone zdjęcia są losowe i nie są podpowiedzią. NUMER 1 Związek tej celebrytki klasy B+ przeszedł ostatnio duży test lojalności. Wśród przyjaciół i rodziny pojawiają się podejrzenia co do jej partnera. Bliscy myślą, że mogła trafić lepiej. NUMER 2 Ta zdesperowana, niedoszła gwiazda zbyt długo wykorzystuje okazję do zbudowania swojej marki. Ciągle podejmuje działania PR, które cofają ją i nie pozostawiają innego wizerunku poza tym zszarganym. Desperacko pragnie wystąpić na scenie podczas rozdania Oscarów i zyskać pochwały, ale wie, że jej marzenia o byciu aktorką są odległe spełnienia. Zastanawia się więc nad innym sposobem na zdobycie pochwał na scenie, a jest nim bycie producentem z Hollywood. Przy jej szczęści