Przejdź do głównej zawartości

Selena Gomez Wspomina Justina Biebera w Programie o Gotowaniu

 W jednym z odcinków Selena + Chef mogliśmy podziwiać jak Selena ubija ziemniaka, który miał być jej ex.

-”uderzaj go jakby był Twoim ex”

S:-”Jest łatwiej kiedy dałeś mi do tego motywację”

-”Nie jesteś złą osobą, jesteś szczęśliwą i miłą osobą”

S: -”Lubię myśleć, że jestem miłą dziewczyną i dlatego złe rzeczy nie powinny mi się przytrafiać”

A wydawało mi się, że kilka odcinków temu wspominała o tym, że nie ma siły w dłoniach z powodu tocznia..

Sama nie oglądam tego programu, bo twitter informuje mnie o wszystkich ciekawszych momentach więc nie muszę. Show wydaje się być dobre dla fanów Seleny bo mogą poznać ją z trochę takiej zabawnej, twardo stąpającej po ziemi strony. Mój jedyny problem jest taki, że jak na PROGRAM O GOTOWANIU to trochę za dużo WSPOMINA W NIM SWOJEGO EX.

Jestem osobą, która uwielbia rozmawiać o technikach marketingowych i wiem, że to jedna z nich. Niewiele osób oglądałoby zabawną Selenę gotującą w kuchni gdyby nie dodała do niego trochę pikanterii ze swojego życia prywatnego. Musi wtrącić tam coś o czym ludzie będą chcieli gadać. Trochę jak te wszystkie wymyślone dramy w Keeping Up With The Kardashians.

image

Pierwotnie opublikowane przez loveyoulikealovesong

Dlatego dźga tego ziemniaka udając, że to twarz Justina Biebera. 

Już jakiś czas nie pisałam wam nic o Selenie więc wszyscy zastanawiacie się kim jest ten ‘cute boy’ o którym Selena wspomniała w programie kiedy zadzwonił do niej i się zarumieniła.

image

Pierwotnie opublikowane przez olivias-obrien

btw, ładnie wygląda w tym programie

Szczerze wątpię, że on wgl istnieje.

Z tego co słyszałam to ostatnio Selena była z kobietą, ale napiszę wam jeszcze dokładny update. 

Jestem pewna, że randkuje i sypia z innymi co jakiś czas, ale wątpię, że ten cute boy faktycznie istnieje skoro w jej myślach dźga ciągle Justina Biebera.

Gdyby była w nowym szczęśliwym związku to raczej nie myślałaby o swoim ex. Zresztą teraz gra każdym możliwym PRowym ruchem:

  • zraniona torturowana artystka/ szczęśliwie ruszyła naprzód

To tak jak wydała smutne Lose You To Love Me, a zaraz potem Look At Her Now.

Jesli chodzi o jej problemy ze zdrowiem to w programie o gotowaniu wydaje się, że wszystko jest ok + w teledysku do Ice Cream wygląda cudnie.

image

Pierwotnie opublikowane przez t-swift

Ale to co widzicie, nie jest tym co jest w rzeczywistości. Tak jak w 2017 roku nie wiedzieliście, że Selena przechodziła przez przeszczep nerki. Wielu rzeczy nie wiecie. 

Pisałam wam kilka postów na temat jej stanu zdrowia. Ostatni był o tym, że przebywała w ośrodku gdzie leczyła się i okazuje się, że wszystkie te informacje się potwierdziły:

https://exposingcelebspl.tumblr.com/post/625426589849698304/selena-gomez-kupiła-nowy-dom-połączenie

Szkoda, że Selena nigdy w 100% nie poświeca się leczeniu tylko wydaje jej się, że może mieć best of both worlds - pracę & leczenie.

xoxo,

Wasz ulubiony exposing

- - - - - - - - - - - -

Originally posted by exposingsmg

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Skandaliczna Przeszłość Belli i Gigi Hadid, Dziwne Relacje w Rodzinie Kardashian/Jenner, Zayn Malik, Perrie Edwards, Olivia Culpo i nie Tylko (Rozwiązanie Tell All, Listopad 2023)

  Listopadowe „Tell All” było jednym z najdzikszych i jeszcze bardziej cieszę się, że mogę opublikować „Rozwiązanie”, ponieważ wiedziałam, że kilka wybranych z tych  wyjątkowo skandalicznych  ZOSTANIE UJAWNIONYCH! Znacie zasady;  nie wszystko zostaje ujawnione  . Wiem, że wielu z was to denerwuje to, że wszystkiego nie ujawniam, ale tak działa Tell All w każdym razie przejdźmy do ujawniania! Tell All Listopad 2023: Ciąże, Zdrady, Zazdrość Sióstr & Sekretne Związki Witamy ponownie w kolejnym skandalicznym Tell All! Znacie zasady Tell All. Nie wszystko zostanie ujawnione inaczej niż we właściwym czasie, TUMBLR NUMER 2 A co jeśli powiem Ci, że nikt tego nie rozwiązał dobrze? Większość ludzi myślała, że ​​to Ariana Grande! Nie ma sprawy, Ariana, masz tym razem bilet ulgowy 😉 Gotowi? Chłopak: Zayn Malik Dziewczyna nr 1: Perrie Edwards Dziewczyna nr 2: Gigi Hadid Nawet nie wiecie jaka była moja reakcja kiedy się o tym dowiedziałam. Mały powrót do Perrie i Zayna! Prawa autorskie: 2015 Fa

Ariana Grande & Dalton Gomez. Rozwód? Zdrady? Sekrety?

Zanim zaczniecie na mnie krzyczeć, że nie było mnie 3 miesiące… lol Prowadzę tego bloga od 2015 roku i ani razu nie miałam takiej dłuższej przerwy, więc po prostu tego potrzebowałam. Tak jak wam pisałam na  twitterze  chciałabym wrzucać posty i podcasty bardziej sporadycznie i nie narzucać sobie, że muszę coś wrzucić już teraz bo to zabija mi całą przyjemność z tego co robię. Mam nadzieję, że zrozumiecie :D I przechodząc już do tematu postu. Ostatnio w sieci pojawiły się informacje o rzekomym rozstaniu/złożeniu pozwu o rozwód Ariany & Daltona. Nie jest to jeszcze nic potwierdzonego, ale czytając moje poprzednie posty na temat tej pary nie powinniście być zdziwieni bo pewnie czuliście, że to może nastąpić. Porozmawiajmy o Sekretnym Ślubie Ariany Grande z Daltonem Gomezem.. 17 maja, TMZ opublikowało informację, że Ariana Grande & Dalton Gomez wzięli sekretny ślub w jej domu w Montecito. Jej źródła dały info, że TUMBLR Zaręczyny Ariany Grande & Daltona Gomeza nie Były Takie Sp

Tell All Grudzień 2023: Rozwód, Yachting, Groźby, Podejrzany Deal & PRy

  Witamy ponownie w kolejnym skandalicznym Tell All! Znacie zasady. Nie wszystko zostanie ujawnione, a te informacje, które będą pojawią się dopiero we właściwym czasie. Podzielcie się z nami swoimi przypuszczeniami w komentarzach poniżej i widzimy się w rozwiązaniu postu :) Załączone zdjęcia są losowe i nie są podpowiedzią. NUMER 1 Związek tej celebrytki klasy B+ przeszedł ostatnio duży test lojalności. Wśród przyjaciół i rodziny pojawiają się podejrzenia co do jej partnera. Bliscy myślą, że mogła trafić lepiej. NUMER 2 Ta zdesperowana, niedoszła gwiazda zbyt długo wykorzystuje okazję do zbudowania swojej marki. Ciągle podejmuje działania PR, które cofają ją i nie pozostawiają innego wizerunku poza tym zszarganym. Desperacko pragnie wystąpić na scenie podczas rozdania Oscarów i zyskać pochwały, ale wie, że jej marzenia o byciu aktorką są odległe spełnienia. Zastanawia się więc nad innym sposobem na zdobycie pochwał na scenie, a jest nim bycie producentem z Hollywood. Przy jej szczęści